نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

ماجرای آب بازی پارسا

1391/2/4 4:01
نویسنده : مام پارسا
3,723 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هر وقت که می خوام پارسا رو ببرم حمام باید تمام این مراحلی که الان میگم طی بشه:

اول یک ماشین که اون روز اتفاقی براش عزیز میشه و موقع خواب و بیداری کنارشه رو بر میداره و بعد لباسش رو در میارم  و بدو بدو میره توی حمام و میگه: " مامانی آب باز کن ، ایسخر آب بیدیز"( توی استخر آب بریز) و بعد میگه:" گورگوری بده" ( لیفش که شکل قورباغه هست رو میگه )

بعد شروع می کنه به بازی با ماشین و شستنش با گور گوری و بعد به من میگه:"مامانی ماشینو شامپو بزن ، لیف بزن و من هم تموم این دستورات رو مو به مو باید انجام بدم چون در غیر این صورت نمیذاره تا خودش رو بشورم

در واقع من دو تا بچه رو می برم حموم ، یکی خود پارساست و یکی دیگه ماشینش

اینم چهره خوشحال و ذوق زده جوجوی مامان

ماجرای آب بازی پارسا

حالا واسه دیدن بقیه عکسای جیجل مامان برید به ادامه مطلب:

vote.gif

 

این ماشین منتخب شازده ست برای حموم بردن

ماجرای آب بازی پارسا

 اینم لیفشه که پارسا بهش میگه گور گوری

ماجرای آب بازی پارسا

 از اینجا به بعد هم که دیگه نیاز به توضیح نداره ، جیگر مامان سخت مشغول آب بازیه 

ماجرای آب بازی پارسا

 

ماجرای آب بازی پارسا

ماجرای آب بازی پارسا

 

ماجرای آب بازی پارسا

 

ماجرای آب بازی پارسا

 اینم یه روز دیگه و یه ماشین دیگه

ماجرای آب بازی پارسا

 

ماجرای آب بازی پارسا

این بود ماجرای حموم رفتن یکی یدونه ما که تقریباً یک ساعتی طول می کشه و حسابی بازی می کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد
4 اردیبهشت 91 12:45
سلام زن عمو جون چطوری با آب بازی؟مثل اینکه خیلی بهت خوش گذشته،توی عکسا مشخصه،ایششششششششالله حمام دومادیت،بوس بوس هزارتا بوس برای تو پسر ملوس.

سلام زن عمو جونم.آی گفتی هیچی بیشتر از آب بازی اونم توی حموم نمی چسبه.
ممنونم زن عمو جون ایشالله دومادی گل پسرات.بوووووووووس
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
4 اردیبهشت 91 17:21
الان شهراد عکسای پارسا جونو دیده
میگه این شهراده میگم پارساست
میگه آب بازیه منه میگم مال شما تو حمومه
میگه آب بازی میخوام....
ای بابا ...
این بساط ما هم هست به خدا ...

الههههههههههی فدات بشم که مثل پارسایی و آدم جرات نمی کنه بهتون چیزی نشون بده.
مامانی حالا وسط نت اومدن پاشو پسرمون رو ببر آب بازی
مامان حنا
5 اردیبهشت 91 4:59
قربونت برم حیف من اونجا نبودم حسابی خوردنی شدیا خاله جون
خودمونیم عجب مراحلی داره رفتن پارسای نازنینم به حموم
فدای اون شیرین زبونیات منم بیام آب بیدیزم روی شما خاله جون
از طرف من پارسای گلمو حسسسسسسسسسابی ببوسش


تازه کجاشو دیدی خاله جون ، مامانم خلاصه مراحل رو گفت وگرنه اوووووووووووووووووووووو انقدر من مراسم دارم تا برم حموم
چشم خاله جون خوب و مهربونش شما هم حنای خاله رو ببوس
ilijoon
6 اردیبهشت 91 10:28
خوش به حالت جيگر رفتي صفا ديگه من هم آب بازي رو خيلي دوست دارم


پس بدو برو آب بازی
ilijoon
6 اردیبهشت 91 10:30
نميتونم براي پست جديدت كامنت بذارم چون باز نمي شه


اشکالی نداره مهربونم .خیلی دوستت دارم
ilijoon
6 اردیبهشت 91 15:25
كجايي نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الان میام پیشت.ممنون که به یادمی
مامان چشم عسلی
7 اردیبهشت 91 20:55
سلام گلم
به به آب بازی!!منم بیام؟؟؟
انشالله حمام دامادی بری عزییییییییییییییییییییییییییییزم
مواظب باش سرما نخوری عزیزم هم خودت هم ماشین خوشملت


سلام خاله جون مهربون.منونم خاله جونی.
چشم حتماً مواظب خودم و ماشینم هستم.زهرا جون رو ببوس
ilijoon
9 اردیبهشت 91 23:23



مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 2:14
مامانی عکسا فوق العاده س .... فدای این پسری گل بشم ...... بوس بارونش کن از طرف من ..


ممنون خاله جون مهربون.مرسی از تعریفت.چشم خاله جون حتماً این کارو می کنم.شما هم درسای ناز خاله رو ببوس
ilijoon
11 اردیبهشت 91 1:36



مامی کیانا
13 اردیبهشت 91 11:48
سلام به دوست هنرمندم عجب عکسهایی گرفتی خیلی خوشگل بودن عکسهای سنگده رو میگم راستی هرچقدر رفتم اونجاکامنت بزارم نشد اصلا باز نمیشد امان از آب بازی این بچه ها کیانا که واسه خودش یک پا قورباغه است


سلام دوست جونم قابلتو نداشت عزیزم.
نمی دونم مشکل چیه خیلی ها همین مشکل رو دارن.
آره واقعاً فکر کنم هیچ بازی به اندازه آب بازی بهشون کیف نمی ده