نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

هوای بهاری و پارک رفتن های پارسا

1391/2/5 0:53
نویسنده : مام پارسا
745 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام دوستای گلم.لحظات بهاری تون به خیر و خوشی

توی این هوای خوب و بهاری من و پارسا دیگه دلمون طاقت نمیاره که توی خونه بمونیم و از این هوای خوب استفاده نکنیم آخه چند وقت دیگه هوا انقدر گرم میشه که دیگه نمیشه از کنار کولر تکون خورد.

حالا من و پارسا بیشتر عصر ها با هم میریم پارک و پیاده روی البته پارسا کالسکه روی می کنه و من پیاده روی

اینم یک سری عکس از پارک رفتن های پارسا جون

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

 

حالا واسه دیدن بقیه عکسهای عزیز دردونه برید به ادامه مطلب:

 

اینجا جوجو کنار یک باغچه خوشگل و پر گل نشست تا من ازش عکس بگیرم (البته به سختی)

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

 نایت اسکین

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

نایت اسکین 

پارسا در پارک

نایت اسکین

همین طور که می بینید ناز مامان خسته شد و رفت توی کالسکه اش نشست و داره پفیلا می خوره

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

نایت اسکین

این یکی از وسایل مورد علاقه پارساست آخه می چرخه و پارسا با هر چیزی که می چرخه میونه خیلی خوبی داره.

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

نایت اسکین

اینم یک جور دیگه تاب تاب عباسی به قول پارساست

پارسا در پارک

 

پارسا در پارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنا
5 اردیبهشت 91 4:56
وای خدا جونمممممم چه گل نااااااااازی از همه گلا پارسا جونم قشنگتر و خوشبوتره میخوامش
حاله جون بازی توی پارک خوش گذشت میگم حسابی با اون وساایل ورزشیا لاغر نشی خاله افتادی به لاغر کردن
الهی که همیشه تنت سالم باشه و لبتم خندون می بوسمتون عزیزای من مواظب همدیگه هم باشید


سلام خاله جون مهربون.ممنونم خاله جونی شما خیلی به ما لطف داری
چی کار کنم دیگه خاله دیدم خیلی چاق شدم واسه همین رفتم تو خط ورزش و رژیم.
ممنونم دوست و خواهر مهربونم خیلی دوستت دارم شما هم مواظب خودت و جیگر خاله باش
آجی محدثه
5 اردیبهشت 91 8:45
عزیزدل من، پارک که میای به ما هم سر بزن 2دقیقه هم راه نیست خوشحال میشیم.
چه ذوقی هم میکنه وقتی میاد دَ دَ . الهی همیشه شاد و خندون باشی...


چششششششششم آجی جونم ،حتما این بار میایم خونتون.
آره آجی جون آخه خیلی بهم خوش می گذره.دوست دارم آجی مهربون
مامی کیانا
6 اردیبهشت 91 16:41
ای جونم ماشالا بزنم به تخته چقدر پارسا جونم بزرگ و آقا شده خیلی خیلی دلم واسش تنگ شده بود حیف که از هم خیلی دور شدیم وگرنه ما هم هر روز با هم می رفتیم پارک


سلاااااااااااااااااااااااااااام دوست جون جونی خودم.وای نمی دونی چقدر خوشحال شدم از اینکه دوباره برگشتی.من هم دلم واسه تو و دخمل دخملیم تنگ شده بود.
واقعاً که حرف دلمو زدی کاش نزدیک هم بودیم و با هم دیگه این جوجه ها رو می بردیم پارک و خودمون هم با هم حرف می زدیم.
خیییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزم
مامان حنا
10 اردیبهشت 91 4:26
سلام دوست خوبم
کجایی شما پارسا جون خوبه؟؟؟؟؟
خودت خوبی؟؟؟؟؟؟
میری تورو خدا یه خبری بهم بده نمیگی نگرانت میشم خیلی دلم براتون تنگ شده
تورو خدا بیا یه خبری از خودت بده مردم از نگرانی


سلام عزیز دلم.الهی قربونت برم خواهر خوبم.ببخش که نگرانت کردم.الان میام پیشت.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
10 اردیبهشت 91 19:16
چه کار خوبی می کنی مامان
یه مامان خوب وبا حوصله افرین
خوش باشید
عکسات هم خوجگل شده جوجو کوچولو


ممنون مامان شهراد جون.مرسی از تعریفت خانومی.
حوصله داشتی بگو یه روز با هم جوجو ها رو ببریم پارک
مرسی خاله جونی.چشماتون خوجگل می بینه
مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 19:29
مامانی ممنون که اومدی و خاطراتمو خوندی . انشاالله در زندگی به بهترین ها برسی . خوش باشین


خواهش می کنم عزیز دلم.همین طور شما نازنینم.ممنون از دعای قشنگت.
مامانی درسا
12 اردیبهشت 91 1:10
عزیزم سنگده توی شماله خیلی باید جای خوب و خوش آب و هوایی باشه .... خوش به حالتون ....همیشه خوش باشین


آره خانومی توی شماله و خیلی آب و هوای خوب و تمیزی داره.
شمال اومدید در خدمتتونیم بی تعارف.ممنونم عزیزم
ilijoon
12 اردیبهشت 91 23:37