نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

عکسهایی از پارسا و سنگده (1)

1391/2/14 4:14
نویسنده : مام پارسا
2,106 بازدید
اشتراک گذاری

6hellofriendsmirreke7cn.gif

 یک سری عکس قشنگ از یکی یدونه مامان و مناظر سنگده براتون میذارم ، امیدوارم که خوشتون بیاد.

عکسهایی از پارسا و سنگده

 

 اینجا گل من وسط یه عالمه گل نشست تا ازش عکس بگیرم.

عکسهایی از پارسا و سنگده

 

عکسهایی از پارسا و سنگده

واسه دیدن بقیه عکسها برید به ادامه مطلب :

 

 من این کوچه رو خیلی دوست دارم و اسمش رو هم کوچه رویایی گذاشتم

ببینید چقدر قشنگ و سرسبزه

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین 

 این عکس رو از بالای پل گرفتم

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 توی این عکس پارسا جونم خودش رفت نزدیک گاوه ایستاد و گفت :مامانی عکس بیگیر

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 این بوقلمون ها هم که هروقت ما میریم سنگده کلی وزن کم می کنن چون یا پارسا مدام در حال دنبال کردنشونه و یا اینکه ما صداشون رو در میاریم و اونا هم پشت ما شروع می کنن به گفتن :غیر قابل قبوله ( البته تند این جمله رو بگید) آخه معمولاً بوقلمون ها بعد از اینکه یکی صداشونو تقلید می کنه فوری جواب میدن.

اگه صاحبشون ما رو گیر بیاره ......................

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 اینجا هم جیگر مامان خوشحاله از اینکه نفس بوقلمون ها رو بند آورد و دیگه فرار نمی کنن ( بیچاره ها کم آوردن)

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 اینم یه عکس هنری از غروب خورشید کنار رودخونه

عکسهایی از پارسا و سنگده

 

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 هر چی از این مناظر عکس می گیرم سیر نمیشم

عکسهایی از پارسا و سنگده

 

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 اینجا هم که عشق مامان رفته وسط یه عالمه گل

اگه گفتید گل من کدومه؟؟؟؟؟؟؟متفکر

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 اینجا هم قاصدک گرفته دستش و فوتش می کنه و بعد دنبال یه قاصدک دیگه می گرده

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

 اینجا جیگرم از پیدا کردن یه قاصدک جدید خیلی خوشحاله

عکسهایی از پارسا و سنگده

 

عکسهایی از پارسا و سنگده

 

عکسهایی از پارسا و سنگده

نایت اسکین

 

  مامان فدای فوت کردنت بشه

عکسهایی از پارسا و سنگده

نفسم دوستت دارم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ilijoon
12 اردیبهشت 91 23:25
چه عكس هاي زيبايي با ديدن اين عكس ها روحم تازه شد روحم تازه شد


قربونت برم مهربونم.خوشحالم که خوشت اومده.
دوست جونم اومدید شمال ، سنگده در خدمتتونیم.بی تعارف
ilijoon
12 اردیبهشت 91 23:28
من ميدونم گل شما كدومه اوني كه خوشگلترين گلهاست ديديد درست گفتم پس آفرين به خودم


هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آفرین به گل پسر قند عسل ایلیا جیگر
ilijoon
12 اردیبهشت 91 23:29
ما هم دوستت داريم قدر يه دنيا به قول ايليا جون به اندازه آسمونها وزمين دوستت داريم


ما هم خیلی دوستتون داریم مهربونای نازنین و به قول ایلیا جونی اندازه آسمونها و زمین
مامان اندیا
13 اردیبهشت 91 1:13
عزیزم با افتخار لینک شدین


از آشنایی با شما خوشوقتم.با افتخار لینکتون کردم
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 18:31
سلام عزیزم
وای که از دیدن عکسا من هم سیر نشدم به خصوص از دیدن پارسا جون که اصلا هیچ وقت هیچ وقت سیر نمیشم قربونش برم که از همه گلها گل من قشنگتره خاله جون خیلی نازززززززززززی جیگرتو بخورم عسلم
به خاطر اون بوقلمونا خیلی خندیدم ایشالله که همیشه دلتون شاد و لبتون پرخنده باشه گلای من
همیشه خو باشید
از این سنگده خیلی خوشم اومده منم دلم میخواد کاش اونجا رو از نزدیک می دیدم
مواظب پارسای عزیزم باش
خیلی دوستتون دارم قد ستاره های آسمون


قربونت برم عزیز و مهربونم که این همه به من و پارسا لطف داری.
بخدا نمی دونم در جواب این همه محبت چی باید بگم
الهی فدات بشم آره واقعاً جای دیدنی و قشنگیه.تو رو خدا اگه روزی به شمال اومدید بی خبرم نگذارید.
حتماً حتماً می برمتون سنگده.فقط خدا کنه که بیاید شمال
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
14 اردیبهشت 91 8:53
منم مثه مامان ایلی جون کلی تازه شدم
چه خوب که دوباره رفتین اونجا
جای ما رو خالی کنین
عکس غروب کنار رودخونه محشر شده

خوشحالم که خوشتون اومده زهرا جون.آره به خدا جای همتون خالیه
ممنونم عزیز دلم از تعریف قشنگت
مامان اندیا
14 اردیبهشت 91 13:02
وای چه گلای قشنگی حالا مامانی اقا پسر شما کدوم یکی از این گلاست
هزار ماشالا مامانش اسفند دود کن


چشاتون قشنگ می بینه.خاله جونی معلومه دیگه ، قشنگترین گل پارسای منه.
چشم خاله جون مهربون حتماً براش اسفند دود می می کنم
نرگسی
14 اردیبهشت 91 14:57
چه عکسایی !!!
بوسسسسسسسسسس


قربونت برم عزززززززززززززززززیزم
مامان رومینا
14 اردیبهشت 91 17:17
عکسا خیلی خیلی قشنگ بودن .چه جای سرسبزو زیبایی رفته بودید.خوشحالم خوش گذشته

سلاااااااااااااام دوست قدیمی.کجایی خانوم.کم پیدایی؟؟؟
چشمات قشنگ می بینه مهربونم.آره جای خیلی قشنگیه و جای شما هم حسابی خالی بود.
دوستتون داریم.بوووووووووووووووووس


سمانه مامان پارسا جون
14 اردیبهشت 91 17:48



ممنونم عزیز دلم.خیلی دوستت دارم
مامان محمد
15 اردیبهشت 91 12:33
سلام زن عموجون
چه عکسایی خوبه که به مامانی اجازه دادی تا ازت عکس بگیره محمد که با زور و کلک ازش چندتا عکس گرفتم،دست مامانی درد نکنه با این همه زحمتی که روز دعوتی کشید به هممون خیلی خوش گذشته بود خیلی عالی بود بوس بوس هزارتا بوس برای تو پسر ملوس.


سلام زن عمو جون.من هم بعضی شرایط که خوشحالم اجازه عکس گرفتن میدم وگرنه اگه رو دنده لج باشم محاله که بذارم ازم عکس بگیرن
خواهش می کنم عزیزم قابلتون رو نداشت.بازم حتماً بیاید.خوشحالم که بهتون خوش گذشته.تنها خواسته مون همین بود.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس