نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسایی عشق فرمون

1391/2/17 16:33
نویسنده : مام پارسا
748 بازدید
اشتراک گذاری

             

آخ جون ، نمی دونید چه کیفی داره وقتی باباجون برای کاری از ماشین پیاده میشه

اون وقت من می مونم و یه ماشین و یه فرمون و البته یه مامانیه عشق عکس

پارسا ی عشق فرمون

حالا واسه دیدن عکسام برید به ادامه مطلب :

vote.gif

بدویید تا بابایی نیومده

 هـــــــــــــــــــــــــن هــــــــــــــــــــــــن

پارسای عشق فرمون

    

 

برید کناااااااااااااااااار من جایی رو نمی بینم

پارسای عشق فرمون

    

 

مامانی دوست دالی کجا بییم ؟

پارسای عشق فرمون

        

 

ای وای بابایی اومد مثل اینکه باید بلند بشم ولی نه ، یه ترفند دارم که حتماً جواب میده ببینید :

بابایی پاسا بشینــــــــــــــــــــــــــــــه ، یه کم دیگه هن کنم (خواهش به همراه قیافه مظلومانه و پر از التماس ، همون طور که توی عکس می بینید)

پارسای عشق فرمون

        

 

دیدید گفتم با یه کم ناز و عشوه و یه زبون شیرین و دلنشین همه چیز به وفق مراد میشه

 حالا دوباره هـــــــــــــــــــــــــن هـــــــــــــــــــــــــن

پارسای عشق فرمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل
18 اردیبهشت 91 9:48
منم خیلی از آشناییی باهت خوشحالم عزیزز دلم

وای اره من که پریشب هی میگرفت تا میخواست اروم شه دوباره میگرفت دیگه اولش تحمل کردم بعد دیگه جیغ میزدم و گریه میکردم 20 دقیقه نیم ساعت طول کشید وای هنوز پام از پریروز ذرد میکنه نمیتونم راه برم

منم وبتو خیلی دوست دارم با افتخار لینکت میکنم
منم یه خواهر زاده دارم اونم عشق فرمونه تا مامان یا باباش میرن میپره پشت فرمون یه روزایی که با پاهاش فرمون رو میچرخونه

عاشق بچه هام همشون عزیزن
پسرت خیلی نازه ماشالله خدا برات نگهش داره

بازم مرسی گلم بوسسسسسس


سلام گلم.مرسی که به دیدنم اومدی.
وای دقیقاً می دونم که چی میگی و الان چه دردی داری چون من هم اینطوری میشم
ایشالله زودتر خوب بشی
الهی فدااااااااااش پس همه بچه ها عشق فرمون هستن.
خدا ایشالله یکی از این فرشته هاش رو قسمتت کنه.
چشمات ناز می بینه خانومی
خیلی از آشنایی باهات خوشحال شدم و با افتخار لینکت می کنم
بوووووووووووووووووس
نایسل
18 اردیبهشت 91 9:48
مرسی بوس





بوووووووووووووووووووس
شیدا مامان پارسا
18 اردیبهشت 91 9:59
سلام زهرا جون خوبین؟ پارسا جونمو ببوسسسس.
عجب دس فرمونییییییی آفرین


سلام عزیز دلم.آره ما خوبیم شما خوبید؟
خیلی دلم برات تنگ شده بود
ممنونم خاله جونی.
مامی کیانا
18 اردیبهشت 91 11:16
عزیزم کیانا هم چندتا عکس همین مدلی داره امان از دست شما جوجووووو


چی کار کنیم دیگه خاله جون.آخه ما دیدیم 18 سال خیلی دیره برای گواهینامه گرفتن واسه همین از الان دست به کار شدیم


آجی محدثه
18 اردیبهشت 91 11:37
عزیز دلم همیشه باید مواظب خودت باشی ها ماشین یه خورده واسه بچه ها خطر داره ایشالله 16 سال دیگه که گواهینامه گرفتی باباتو بنداز کنارت(حالا نه به این شدت) و خودت رانندگی کن .


چشم آجی مهربون.مواظبم
16 سال دیگه دقیقاً به همون شدتی که گفتی یا شایدم بدتر بابایی رو میندازم کنار و خودم میشینم پشت فرمون(این جور که معلومه مامانی دلش بیشتر پره)
نایسل
18 اردیبهشت 91 16:55
عزیززز دلم مرسی تو هم واسه خودتو پسر گلتتت دود کن کلی بوسسس مهربونم


میسی عزییییییییییییییییییییزم.
دوستت دارم
ilijoon
18 اردیبهشت 91 17:09
بابا باسياست ناقلايي هستي برا خودت جيگر


چی کار کنیم دیگه خاله جون.میدونم چطوری مخ مامان و بابا رو بزنم
یه عالمه بووووووووووووووووووووووس
ilijoon
18 اردیبهشت 91 17:10



اینا هم برای ایلی جونم و خاله جون مهربون
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
18 اردیبهشت 91 20:04
هن هن خطل ناکه حسن!!
اینو شهی میگه ولی خوش مثه مثه خود شیرینته .



قُلبون داش شهی.چشم داداشی خیلی مباظبم.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نرگسی
19 اردیبهشت 91 0:38
عزیز دلمممممممممم بوسسسسسسسسسسس