نبض زندگی ما ، پارسانبض زندگی ما ، پارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پارسا قشنگترین هدیه خدا

پارسا خوشگله وارد می شود

1391/6/12 16:59
نویسنده : مام پارسا
976 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

درود و دو صد بدرود به همه دوستای نی نی وبلاگیمون

همون طور که قبلاً گفتم بالاخره موفق شدیم  پارسایی رو ببریم آرایشگاه پدرجون تا موهاشو اساسی و خوشگل کوتاه کنه.

دفعه های قبل به هیچ وجه زیر بار نمی رفت و حتی تا جلوی در آرایشگاه می بردیمش ولی پارسا گریه می افتاد ... واسه همین من خودم موهاشو کوتاه می کردم که به گفته پدرجون خوب هم میشد( البته اگر واقعیت رو گفته باشه و قصد دلخوش کردن دخترش رو نداشت)

ولی این بار با وعده و وعید های بسیااااااااااااااااااار زیاد از جمله : اگه بری مغازه پدرجون بهت آب پاش میده تا بازی کنی .... اگه موهاتو اصلاح کنی بابایی برات سک سک می خره( آخه پسرک من عاشق سک سک و بسته های شانسیه و قبل از باز کردنشون هم با کلی ذوق میگه : یعنی چی توشه ؟؟؟؟؟؟؟)

وهمچنین یک سری تهدید ها که نمونه اش : اگه اصلاح نکنی توی موهات پشه میره ها !!!!!! ..... حشره میاد موهاتو می خوره ها و .....

راضی شد که با بابایی بره مغازه پدرجون ( 31 شهریور).

البته حاضر نشد که روی صندلی مخصوص بشینه ، برای همین بغل بابایی نشست ولی اصصصصصصصلاً گریه نکرد که این خودش یک تحول مثبته...

خلاصه موهای گل پسرمون توسط آرایشگر ماهرمون (باباجونم) مدل آلمانی کوتاه شد

حالا بریم به ادامه مطلب تا چند تا عکس از پارسایی ببینیم:

vote.gif

پارسا

 

پارسایی

 

پارسایی

 

پارسایی

 

پارسایی

مرسی که نگاه قشنگتون رو به ما دادید

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

nicel
15 شهریور 91 15:31
سلام زهرا جونم تو خوبی وای چقدر موهاش بهش میاد خوشمللل شده فداش شم من الهیی


سلام الناز جونممممممممممممم.مرسی من خوبم.
مرسی خاله جون مهربون.خدا نکنه. خیلیییییییییییییی دوستت داریم
nicel
15 شهریور 91 15:31
منم حسابی دلم برات تنگ شده بود عزیز دلم


منم همین طور گلمممممممممممم.
وااااااااااااااااااای نمی دونی چقدر ذوق زده شدم وقتی اومدم و دیدم نی نی وبلاگ وصل شده.
آخیییییییییییییییییییییش
nicel
15 شهریور 91 15:32
عزیز دلممممم تو چه خبرااا ما که اومدیم نی نی وبلاگ قطع شدد قسمت نشد خاطرات این روزا رو بنویسم


ما هم هستیم، می گذره.آره بابا منم خیلی اعصابم خرد بود وقتی که نی نی وبلاگ قطع بود.
nicel
15 شهریور 91 15:32



مررررررررررررررررررررررررسی .ما هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
nicel
15 شهریور 91 15:33
آفرین اینقدر جیگر خاله شجاع بوده


مرسی خاله جونی.دیگه معلوم شد که حسابی بزرگ شدم و آقا شدم
شکلکهای جالب آروین
16 شهریور 91 0:06
سلام
از مطالب وبت پشتیبان گیری کن تو وب دیگه که میخوای مطالبت بزاری برگرداندن مطالب پشتیبان گیری رو بزن مشکلی داشتی خوشحال میشم راهنماییتون کنم
موفق باشی


یک دنیا ازت ممنونم .مرسی بابت راهنماییت.
شکلکهای آروین
16 شهریور 91 13:54
سلام خواهش میکنم خوشحالم از اینکه تونستم راهنماییتون کنم
آره منظورتونو فهمیدم نمیدونم کدوم سایت وبلاگ ساختید تو لوکس بلاگ همینطوری که شما گفتید صفحه های اول آخر میاد و پست اولی پست آخر ولی تو بلاگفا اینطوری نیست اگه اونجا وب داشته باشی برگرداندن پشتیبان گیری رو بزنی تاریخ و صفحه بندیش مرتبه و همچین مشکلی نداره


ممنونم خانومی.خیلی کمکم کردی
الهام مامان رامیلا
16 شهریور 91 16:50
مبالکه عزیزمممممممممم خیلی خوشمل شده این ناناز
خوبی زهراجان تو این همه کار بخدا اومدم ببینم خوبید یا نه بوسسسسسسسسسسسسس


مللللللللللللللللللسی خاله جون خوبم.چشماتون خوشمل می بینه منو.
ممنونم عزیز دلم.الهی قربونت برم که به فکر مایی...خیلی دوستت داریم
ilijoon
16 شهریور 91 20:16
ماشاالله ژنتيكي تو آرايشگري با استعداديد زهرا جون يه وقت بديد ما هم بياييم .....


چی کار کنیم دیگه هنر توی خون ماست ( چه در نوشابه ای واسه خودم باز کردم)
ای بابا ما که در خدمتتونیم شما افتخار نمیدید تا ما چشممون به جمالتون روشن بشه
ilijoon
16 شهریور 91 20:17
قربون گل پسري خوشتيپمون بشم چقده ماه شدي


مررررررررررررررررررررسی خاله جون مهربونم.خدا نکنه.شما خودتون ماهید
ilijoon
16 شهریور 91 20:18
دست پدر جون درد نكنه چقده خوشگل موهاي گل پسري رو كوتاه كرده


آره واقعاً دستش درد نکنه.نظر لطفته خانوم گل.
انقدر خوب و مهربونی که همه چیز رو خوشگل می بینی
ilijoon
16 شهریور 91 20:19
ماماني مدل آلماني كه كج نميگيره ايراني بودنت رو ثابت كردي


ای بابا خواهرررررررررررر سخت نگیر.بابا مدل موهاش آلمانیه پسرم که خودش ایرانیه.
منم خواستم تلفیقی از ایرانی و آلمانی باشه
ilijoon
16 شهریور 91 20:20
ان شاالله موهاي دوماديت رو كوتاه كني جيگررررررر


مرسی خاله جونم.ایشالله با ایلیا جون با هم دوماد بشیم
ilijoon
16 شهریور 91 20:20



خودت گلی عزززززززززززززززززززززززززززیز دلم.
خییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم مهربونم ممنونم بابت ایییییییییییییییییییین همه کامنت زیبا و پر از انرژی.
خیلی دوست داشتنی و مهربون هستی خانومی
مامان رستا(لیلا)
16 شهریور 91 21:07
س.آرایشگاه تخصصی کودک ببری شاید راحت تر باشید.یه ارایشگاه کودکان تو بیست متری اول هست ..


سلام.ممنونم عزیزم ولی من بابام آرایشگره و کلی هم با حوصله ست مخصوصاً برای نوه اش.
بازم ممنون از راهنماییت
ilijoon
18 شهریور 91 0:55
ايليا تو مسابقه روياي زيبا شركت كرده اگر دوست داشتي به ايليا راي بدي آدرس سايتش رو تو وب ايليا گذاشتم


عززززززززززززززززززززززیزم.حتماً حتماً بهش رای میدم.
ایلیا جونی برنده ست
محدثه
18 شهریور 91 8:13
عزیزدلم خیلی خیلی ناز شدی با این اصلاحی که پدرجون ماهرت کرد انگار چند سال بزرگتر شدی.
زهراجون من مرده اعتماااااااااااااااااااااد به نفـــــــــــــــــــــــــــــــــست ام... کارت خوبه ها ولی به بابات نمیرسی...
خوشحالم که پارساجون بلاخره با من دوست شده اونم به کمک آبشار خونه مون پارسایی باز بیا خونه مون تا با آبشار بازی کنیم


مرررررررررررررررررسی آجی جونم.راست میگی؟ یعنی انقدر قیافه ام عوض شده؟
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم ، واقعاً؟، خدا نکنه محدثه جونم ، چی کار کنم دیگه همین یه اعتماد به نفس نصیب ما شد و شاید هم بعضی وقتا کاذب باشه ولی وجود داره.... صد البته که به بابام نمیرسم ، اصلاح کردن من کجا و اصلاح کردن بابام کجا؟... ولی خب هنرش توی خون ما هم رفت و ما هم دستی بر آتش داریم.
اللللللللللللللللللهی منم خوشحالم.آره واقعاً هم اون آبشاره بانی خیر شد تا پارسا با تو دوست بشه و هم پارسا بانی خیر شد تا اون آبشاره بعد از 2 سال راه بیفته.
حتـــــــــــــــــــــماً آجی جونم زود زود میام تا با اون آبشاره بازی کنم.
خیییییییییییییییییییلی دوستت داریم محدثه جون جونی. بوسسسسسسسسسسسسسسس

mamane arshin)farnaz)
18 شهریور 91 15:22
salam,arshin dar mosabeghe nini ba hejab sherkat karde mamnun misham age behesh ray bedin. www.koodakeman91.niniweblog.com


سلام عزیزم.حتماً بهش رای میدم
ilijoon
18 شهریور 91 15:51
ممنون گلم كه افتخار داديد وبه ايليا جون راي داديد خوشحالم كه دوستهاي گل ونازنيني چون شما دارم پارساي نازم رو ببوس

خواهش می کنم عززززززیزم.انجام وظیفه بود.خودت خوبی که همه رو خوب می بینی.
حتما ، شما هم ایلیا جونمو ببوس
ilijoon
18 شهریور 91 15:52
كي تهران مياييد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر خدا بخواد دوشنبه یا سه شنبه میایم
نرگسی
18 شهریور 91 17:19
الهی چقدر خوشگل شده .. گاز گاز گاز ..



مرررررررررررررررررسی خاله جون مهلبونم.... وای وای وای خدا رحم کنه
خیییییییییییییییییلی دوستت داریم نرگسی
سمانه مامان پارسا جون
18 شهریور 91 17:58
سلام خانومیییییییی
به به مبارکه
چه گلی شده این عسل
خوشگل بود خوشگلترم شده


سلام به روی ماهت مهربونم
مرسی خاله جونی.چشمات خوشگل می بینه... البته ناگفته نمونه که همه پارسا ها خوشگلن مخصوصاً پارساهای من و تو ، مگه نه؟؟؟؟
سپیده
18 شهریور 91 20:15
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
ilijoon
18 شهریور 91 22:12



قررررررررررررررررربونت برم من الهی.
عششششششششقمی بخدا.
مامان آمیتیس
18 شهریور 91 23:20
سلام دوست عزیزم. میخواستم بگم که آمیتیس تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده بهش رای بدین دیدم مامان ایلیا جون زودتر گفتن.


الللللللللللللللللهی عزیزم.
آره من دیگه حق رای ندارم وگرنه با کمال میل به آمیتیس جون هم رای میدادم.
ایشالله یه مسابقه دیگه حتماً جبران می کنم
کلکسیونی از ایده های نو
18 شهریور 91 23:40
با سلام ممنون که پیشم اومدید منم لینکتون کردم


سلام.خواهش می کنم باعث افتخار منه.
ممنونم ازت
مامان آمیتیس
19 شهریور 91 0:49
سلام عزیزم. خیلی ممنون از لطفتون. رمزو خصوصی فرستادم


سلام گلم.وااااااااااااااااای مرسی از لطفت.
الان میام عکسای نازش رو می بینم
مامان آمیتیس
19 شهریور 91 1:00
شما ساری زندگی میکنید؟ منم شمالی هستم. خانوادم چالوس زندگی میکنن. همسرم خوزستانیه. بخاطر کارش فعلا ساکن عسلویه هستیم 


آره عزیزم.وااااااااااااااقعاً ؟ چقدر خوب که شما هم شمالی هستید....پس فعلاً کلی از شمال دورید.
مامان آمیتیس
19 شهریور 91 1:01
خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم. ایشالا خدا پارسای عزیزو براتون حفظ کنه


منم همین طور..ممنونم گلم ایشالله خدا آمیتیس جون رو براتون نگه داره
مامان آمیتیس
19 شهریور 91 2:04
منم لینکتون کردم دوست عزیزم


ممنونم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم
مادر کوثر
19 شهریور 91 7:53



مرسی عزززززززززززززززززیزم
مامان ستایش
25 شهریور 91 20:27
آفرین پارسای گلم که پسر خوبی شدی و موهاتو کوتاه کردی البته خب پسر خوبی بودی خوبتر شدی تازه عکساتو هم دیدم خیلی خیلی خوشگل شدی حالا دیگه اگه بیای خواستگاری دخترم من یکی که بله رو می گم


سلام خاله جونی مرسی از تعریفتون.
وااااااااااااااااای راست میگی خاله جون؟
پس حتماً زودی با مامان و بابام میایم
مامان محمد صادق(زهرا)
5 مهر 91 10:49
واااااااااااااااااااااا!
پارسا رو ببییییین!الهییییی!

دومادش کنی الهی!

منم موهای محمد صادقم و خودم کوتاه می کنم!


مررررررررررررررررررسی خاله جون مهربون.شما خیییییییییییییلی با محبتی
جدی ؟؟؟ پس تو هم مثل من هنرمندی که(یکی بیاد در نوشابه ها رو جمع کنه)